piątek, 28 lutego 2014

Zawieszenie być może...




Jak pewnie wszyscy się domyślacie zawieszam bloga być może....

długo się nad tym zastanawiam ale zwyczajnie wena gdzieś mi zwiała....

Oczywiście nadal będę komentowała wasze rozdziały tak łatwo się mnie nie pozbędziecie :D

 Ale tak na poważnie to jeśli w następnym tygodniu nie pojawi się rozdział to blog będzie zawieszony na dwa trzy tygodnie...

Mam nadzieje , że wybaczycie i zrozumiecie....

Po prostu brak czasu i weny...To wszystko wina szkoły!!!!!

A ttam na górze  macie Naxi żebyście się tak nie smutali :*


4 komentarze:

  1. Jejku :( Przykro mi strasznie że zawieszasz ale rozumiem i mam nadzieję, że wena jak najszybciej Ci wróci.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że rozdział niedługo się pojawi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke :**
      Na razie się nie zapowiada , że napisze rozdział :'(

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award
    więcej informacji tutaj ---> http://houseofania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń