wtorek, 25 lutego 2014

Parę spraw...

pewnie już się domyślacie mam dla was pewne informacje i pytanka ^^. O tuż:

1.23 była miesięcznica blaga z czego się bardzo cieszę i wam za to dziękuje :***
2.Druga to taka , że tylko jeszcze jutro i koniec z sprawdzianami !!!!Co oznacza częściej rozdziały ^^.
3.Camilla z kim ma być??Bo mi to obojętnie -_-.Zrobię dziś ankietę więc głosujcie !!!
4.Rozdział będzie o wakacjach tak jak 10 a 11 to już początek 2 roku szkolnego :333. 
5.Już prawie tysiąc wyświetleń ^^Bardzo bardzo wam za to dziękuje.bez was ten blog by nie istniał Te quiero  mucho !!!!!
6.Czy chcecie jakiegoś One Parta z okazji miesięcznicy i tysiąca wyświetleń ??Jeśli tak to o jakiej parze ???Mi to obojętne napiszę a każdej parze prócz oczywiście Caxi ^^Ale tak to o wszystkich nawet o Diety i Fedaty ^^.
7.Rozdział pojawi się za parę dni <333333

A teraz parę  Fotałek:
























No to do rozdziału ***





8 komentarzy:

  1. Ja bym chciała parta o Leonesce bo jak wiadomo, uwielbiam ich <3
    A co do Cami to wybierz jej kogoś fajnego kto Tobie pasuje, gratuluję miesięcznicy i czekam na rozdział!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała parta o NAXI a co do Camili mi to obojętne zrób jak ty chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz One Parta o Naxi to niedługo pojawi się na moim drugim blogu :)

      Usuń
  3. Zagłosowałam w ankiecie. Gratuluję bardzo miesięcznicy!
    Chciałabym OP o Fedemile :)
    + dodaję twojego bloga do czytanych na moim ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Danke :*
    Jeśli chcesz to na moim drugim blogu jest OP o Fedemiłce <333
    Dzięki za dodanie :*
    Dla takich chwil się żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A zrobila bys parta o Naty i Brodwayu

    OdpowiedzUsuń